Woorden zijn
maar woorden.
Zonder hart
hebben ze
geen betekenis.

Marketing en Communicatie

“Strategisch advies en ondersteuning op het gebied van geïntegreerde communicatie, dat is waar ik goed in ben”.

Dit varieert van het ontwikkelen of begeleiden van een corporate en/of commerciële communicatie campagne tot een PR activiteit of evenement. Mijn constructieve en pragmatische aanpak start met een analyse van de laatste trends en ontwikkelingen, welke relevant zijn voor de opdracht. Na het opleveren van een communicatiestrategie waarbij ik de keuzes uiteraard toelicht, is het ook mogelijk dat ik de regie voer over de verschillende partijen zoals design-, reclame- en mediabureau. Het realiseren van de doelstellingen staat hierbij uiteraard altijd centraal.  

De onderdelen waar ik mij graag over buig:

– Geïntegreerde communicatie

Welke communicatiemiddelen zijn essentieel voor het realiseren van uw doelstellingen? Ik zorg ervoor dat de campagne de juiste doelgroep bereikt op het juiste moment, via het juiste kanaal en de juiste boodschap. Ik bepaal de communicatie strategie en zorg voor scherpte in de aanpak.

– Corporate communicatie of Corporate Affairs

Wat is het corporate verhaal van de onderneming? Ik kan het mede bepalen en de communicatie voor mijn rekening nemen, waaronder externe en interne communicatie, stakeholder- en reputatiemanagement en public affairs. 

– PR

Het is alleen waardevol om verhalen te vertellen als er ook mensen luisteren. Ik weet als geen ander de aandacht te pakken van het publiek, in de media.